EQ-painting

EQ-painting

fredag 7 mars 2014

Hoppsan

Ja, vad säger man? Jag har inte ens bloggat en vecka och så glömmer jag en dag.

Tänker vara helt ärligt med detta, inlägget är alltså bakdaterat till den 7/3.

Jag visste ju att jag inte är superbra på saker som ska göras regelbundet varje dag, om man inte räknar borsta tänderna och annat som sker automatiskt.

Därmed inte sagt att jag inte är bra på att leverera, och att jag kan göra saker som jag bestämt och så. Alltså inga bra ursäkter, mer än att jag väl slappnade av. Efter ett par intensiva veckor var jag värd det, och ett par glas vin senare var jag uppenbarligen så avslappnad att jag glömde min uppgift.

Leverera ett blogginlägg om dagen, hur svårt kan det vara?  Jättesvårt tydligen. Men nu när jag har tabbat mig en gång ska det säkert gå bättre.

Jag blev till och med så orolig att jag försökte hitta vad som händer om man missar en dag.

Men jag hittade bara - Du gör det här för din egen skull!

Det var just därför jag hoppade på det här. För att göra det för min egen skull.

Så hittade jag schemaläggningen av inlägg och hoppas att det funkar när jag trycker "Publicera".

Det viktigaste jag sagt med detta inlägg är att jag värnar om att vara ärlig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar