EQ-painting

EQ-painting

onsdag 26 mars 2014

Testing, testing, vad hände igår

Provar bara att göra ett nytt inlägg eftersom det hände något konstigt igår, inläggen blir överskrivna och det ser inte kul ut.

Dagens inlägg okej, men de tre tidigare dagarna fortfarande en misch-masch.
Vad göra?
Kontakta supporten. Provar det.

Tänkte det. Gick inte att kontakta utan jag kom till forum där jag ska förväntas lägga ut en fråga, eller söka eller så.
Vill inte det. Är inte blyg eller så, men vet inte hur jag ska formulera mig, inte ens på svenska.
Vill prata med någon.
Eller chatta med någon.
Vill ha en dialog.
Sån är jag. Och många med mig...

Tills vidare får inläggen för 23-25/3 vara i en röra. Får se om jag får lust att ta tag i det. För nu är vi där igen - måttet lust ska vara i paritet med prioriteringen av frågan. Eftersom ingen läser min blogg (eller inte många eftersom den är lite hemlig) så är det inte direkt kritiskt läge. Mer kritiskt för mig att fortsätta med en del annat.

Fortsättning följer, eller inte. Kollade förresten och det är bara inlägget från igår som inte går att läsa, de andra går om man klickar på dem (det är annars de som hamnar ovanpå gårdagens + texter om kommentarer och sånt...)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar