EQ-painting

EQ-painting

fredag 28 mars 2014

Varför funkar det inte?

Nu börjar jag bli irriterad... gårdagens inlägg strulade, jag testar nu och ser om detta kommer igenom. Det knäppa är att det andra försvinner helt. Sista försöket annars skriver jag det här.

(Hade tänkt skriva visa saker om LUCK-frukosten och SMCGBG-lunchen och Palorial-mötet men det kanske får bli först i morgon då...  Det är vårsol och fredag och jag ska på fest = får prioritera :-)


P.S. Femtioelfte gången gillt så gick det. Ämnet digital arbetsmiljö känns allt mer aktuellt - tänk vad strulet jag haft den här veckan, av olika slag, har minskat min produktivitet och kvaliteten på resultatet... och då snackar vi väldigt liten skala jämfört med en större organisation. Återkommer om detta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar