EQ-painting

EQ-painting

fredag 25 april 2014

Grattis Social Media Club, grattis alla som är med

Häftigt, 50 träffar.

Jag har inte varit på alla, men så många jag har kunnat. För Social Media Club Göteborg är så bra.

Det pratas mer och mer om delandets ekonomi och då är detta verkligen en förebild.

När jag gick på första lunchen för några år sedan visste jag inte alls vad det handlade om.
Men jag blev varmt välkommen,
liksom alla blir,
liksom det som är meningen,
alla är välkomna som vill dela med varandra.

Erfarenheter, kunskaper, roligheter, bekymmer, allt som vädrats genom årens möten.

Alla kommer med det de har i bagaget,
alla lämnar med nya saker,
alla har delat med sig.

Inga krav, inga måsten, inga kostnader
Var och en är med på sina egna villkor,
alla med välvilja.

En sorts bästa av alla världar, i lunchminiatyr i en inte så stor stad i världen.
Men alla som är med är med om att göra skillnad.

Vi gör det tillsammans.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar