EQ-painting

EQ-painting

fredag 11 april 2014

Nuet är ditt att vara glad i


Som kanske framgått så tycker jag om visdomsord och citat. Det här kommer från en god vän och mentor och ingår i en lite längre text, men står sig bra som det är, eller hur:
Nuet är ditt att vara glad i
Vet inte om jag ska säga så mycket mer idag, utan lämna dig med detta :-)
Ska ägna min tid åt att vara glad i nuet i stället för att skriva mer (även om det inte är någon motsägelse, snarare tvärtom ifall man älskar att skriva).

Kan dock nämna att övriga texten bland annat säger att vi ska låta det som har varit vara och låta andra vara som de är.

Ska se om jag hittar den, i så fall delar jag den inom kort. Tills dess finns nog att reflektera över - och - var glad i nuet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar