EQ-painting

EQ-painting

lördag 12 april 2014

Så många inlägg i mitt huvud

Varje dag dyker tankarna upp. Det här ska jag skriva om!

Så går en stund, tankarna flyr.

Nya tankar kommer.

Gamla tankar flyr. Eller är det inte så, kanske bara så att gamla tankar blandas med nya till...

.... nya idéer. Nya tankar om vad jag ska skriva om, eller tänka, eller göra.

En annan sak är alla människor i ens sammanhang. Vad de kan störa. Och vad de kan tillföra.

Idag har varit en bra dag. Städning av stugan, promenad i blåsten för att föda fåglar med gamla skorpor, hemkomst och soffsittning.

Har även läst ut Kristian Gidlunds bok - I kroppen min - och gråtit. Snurrat på mitt "Fuck cancer"-armband. Tänkt på min mor, tänkt på Majsan.

I huvudet mitt. Där försiggår det saker.

Ännu ett gammalt ord. Försiggår.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar