EQ-painting

EQ-painting

tisdag 29 april 2014

... skönt att jag erkände igår

Ja, skönt att jag erkände att min överambition kom över mig igen.

Bara att ha sagt det gör att det känns bättre.
Nu kan jag tänka klarare och tänka på varför jag gör det här egentligen.

För min egen skull.
Men inte för någon ego-boast.

För att få en anledning att skriva något varje dag, något jag har lust med.
Inte för att hitta ämnen som ska utvecklas och invecklas...

Sedan att det kanske kan komma någon annan till godo, det blir ett stort plus.
Om något är läsvärt eller tänkvärt eller så.

Har kallat mig "den hemlige bloggaren" men insett att allt kommer ut på Google+
Inte för att jag är rädd för det.
Kanske mer lite blyg.
Så det kändes i magen när jag länkade till mitt inlägg om SMCGBG från den gruppen på FB.
Det blev några +1 så lite uppskattning.

Tänka bakvänt är något jag använder mig av ganska ofta nuförtiden.
Nu tänker jag bakvänt på hur det hade blivit om jag satsat på att marknadsföra bloggen från start.

Men det var inte det som var meningen, och det känns skönt.

Mer av en bekännelseblogg just nu ;-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar