EQ-painting

EQ-painting

lördag 3 maj 2014

Lugn lördag

Efter en väldigt aktiv fredag med cykelturer mellan möten och dessutom simtur mellan två av mötena, inte till mötet dock... så kände jag att det var dags för en riktigt lugn lördag.

Jag är inte så bra på det, som jag kanske nämnt. Att ta tid för att reflektera har jag blivit allt bättre på, men det där med att bara vara kan fortfarande vara svårt.

Bäst går det om jag går ut i naturen, men nu ville jag bara vara inne och "softa". Det fanns ändå en bokad aktivitet som inte gick att smita undan, tvättid var bokad.

Men så har jag lyckats rätt bra med min föresats, läst lite, suttit en stund på balkongen och mest bara varit.

Hur intressant blir ett blogginlägg om det då. Säkert inte särskilt, men det kanske kan trösta någon att det är helt okej att vara nöjd med att göra ingenting också. Mig tröstar det att jag lyckades.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar