EQ-painting

EQ-painting

onsdag 21 maj 2014

Reflektioner efter två dagar Intranätverk2014


Intranätverk2014 var en jättebra konferensen, om det skrev jag redan igår - Verklighet - Verksamhet - Verktyg.

Där skrev jag bland annat: "En hel konferens om intranät, det hade jag gillat på den tiden jag "bara" var intranätredaktör."

Med det vill jag ha sagt att det inte fanns några sådana konferenser på den tiden, för 10 år sedan kunde man på sin höjd köpa ett par dyra utbildningsdagar, mer modell korvstoppning och inkomstkälla för eventföretaget...

Här var det innehåll, erfarenhetsutbyte, god atmosfär och långa och många tillfällen till nätverkande. Vet att arrangörerna återkommer med gedigen dokumentation, och då ska jag peka på den.

Men nu vill jag tala om vad jag tog till mig mest, det var nog detta att identifiera mig med andra som jobbar med intranät. Att inse att jag har en otrolig erfarenhet och kompetens inom området, och att den delas med många andra. Att intranätfrågorna är i stort sett desamma nu som för över 10 år sedan. Att det som alltid är värt att mötas och dela erfarenheter, att jag gått rikare därifrån.

Sedan är det mer jag vill säga så det kan bli en redigering här, eller ett nytt inlägg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar