EQ-painting

EQ-painting

söndag 1 mars 2015

Blogg 100 - mitt andra år

Visst ska jag vara med igen.
Det var min spontana tanke.
Och nu är jag igång.
Har anmält mig och bytt namn på bloggen till Kerstins Mening.

Det är min mening att skriva min mening.
Mening är ett av mina tre M-ord.
De andra två är Människor och Möten.

Det är mitt fokus.
Mänskligare meningsfullare möten.
Möta människor för att skapa mening.
Meningen med människor är möten.
o.s.v.

Så har jag tre K-ord också:
Kreativitet.
Kunskap.
Kommunikation.

Kring det kretsar det jag gör.
Och det behövs för människor, möten och mening.

Människor möts och delar, skapar, kommunicerar,
kunskaps byts och utvecklas och gammal och ny mening
uppstår...

Så har jag skapat mitt första blogginlägg i årets #blogg100.
Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar