EQ-painting

EQ-painting

torsdag 12 mars 2015

Da'n före da'n

Kan liksom inte komma på något bättre att skriva om just nu...

I morgon är det #WebCoast.
Idag är jag trött.
Vill lägga mig tidigt.
Ladda för tre intensiva dagar.

I morgon ska jag vara pigg.
Idag har jag funderat på sessioner.
Inte färdigplanerat.
Men det löser sig.

I morgon kommer forma resten.
Workshops först och sedan gridden.
Räkmackan inte att förglömma.
Förväntningarna är stora.

I morgon kommer vi öppna paketet.
Den fina klappen är möten och kunskap.
Det fina är att det kommer bli bra.
För vi gör det tillsammans.

I morgon ska jag tacka alla i WebCoast-teamet.
De har gjort ett jättejobb.
Själva konferensen gör vi allihopa.
Men de står bakom.

I morgon ses vi.
Nu ska jag sova.
God natt.
Ser fram emot att ses.

Lite töntigt fick det bli men jag är som sagt trött...


#blogg100, dag 12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar