EQ-painting

EQ-painting

söndag 22 mars 2015

EQ-painting på Facebook


Det är snart 15 år sedan jag målade EQ-painting första gången och snart dussintalet år som jag har varit lärare, och sedan coach, i metoden.

Under förra #blogg100-utmaningen skrev jag tre inläg som handlade om EQ-painting, eller åtminstone nämnde det.

Kravlöst och lustfyllt, Harmoni och Den kreativa processens gåva.

Idag har jag pillat lite med Facebook-sidan för EQ-painting. Skapad av grundaren Bengt Persson men eftersom det inte var hans grej att vara på FB så har den inte precis levt.

Det tänkte jag ändra på. Putta liv åt sidan och bjuda in alla andra EQ-painting-lärare och coacher runt om i landet för att ge innehåll och chans till en gemenskap.

Få se hur det går. Det vet man ju inte innan.

Men värt ett försök, helt klart. Här finns sidan EQ-painting på Facebook.


#blogg100, dag 22

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar