EQ-painting

EQ-painting

fredag 13 mars 2015

Inga måste eller borde

På en knytkonferens knyter du själv ihop det som passar dig.

Det passar mig och min livsdevis sedan ett par år, citat ur Samtal med änglar:

MÅSTE och BORDE är döden 
låt GLÄDJEN föra din pensel.

Vet att jag skrivit om det förut och kommer skriva om det igen, men kände att det så starkt stämmer på mig idag.

På väg till WebCoast har jag tittat ut en buss som passar. Men jag MÅSTE inte ta den. Jag kan ta nästa 10 minuter senare. (Eftersom jag skriver detta så blir det nog så...)

Först igår kväll kollade jag vilka workshops det är i eftermiddag. Kunde tycka att jag BORDE gå på ett eller annat för att lära mig något nytt, men det MÅSTE jag inte.

Jag ska gå på det jag VILL gå på. Just då.
Kan till och med byta.

Bestämmer också senare om jag ska ha en eller flera sessioner i helgen. Går på KÄNSLAN.

När jag ska åka hem, hur mycket jag ska nätverka och när jag smiter ut i solen på kajkanten bestämmer jag också själv, ledsagad av GLÄDJEN.


#blogg100, dag 13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar