EQ-painting

EQ-painting

söndag 15 mars 2015

Mera WebCoast


Söndagen började jag - förutom inledande prat med ett antal människor - med att gå på en session om att Skapa sin egen framtid (filmad på Bambuser)

Glöm "Fake it until you make it" - tala i stället om att experimentera. En av de bra sakerna Michael Sillion sade under denna session. Många bra tips, ska återkomma till dessa.

Ibland går det bra att experimentera, ibland inte. Men oavsett så lär du dig på vägen.

"Suck, suck, suck until you get success" 

... ett annat sätt att uttrycka det på som vi fick till oss i samband med den talkshow som avslutade WebCoast.

Jag höll också en session, den handlade om godhet. Till den återkommer jag också.
Bildbeviset tackar jag Malin Friis-Liby för

Embedded image permalink

Mycket att återkomma till med andra ord. Men, eftersom jag förespråkar tid för reflektion ska jag leva som jag lär i detta.

Inte pressa fram något.

Låta det sjunka in.

"Massera" det jag tagit till mig.

Låta det komma ut som nya insikter, idéer, tankar och funderingar.

Inte mycket som blir bättre av att jäktas fram. Det är min erfarenhet.

Låta saker ta sin tid. Ha tillit till att det blir bra. Det blir som det ska.

Gott så.


#blogg100, dag 15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar