EQ-painting

EQ-painting

torsdag 19 mars 2015

Så bra föresatser...

... har inte du det också?

Så bra föresatser om vad du ska göra, allt du ska fixa,så bra det ska bli..

Jag sade igår att jag tänkte skriva om mitt frukostseminariuum på Kodamera.

Så sitter jag idag och lyssnar på "Love Hurts" med Nazareth.

Vad har det med saken att göra?

Jo, att saker kan komma emellan.

Idag kom raggmunk emellan. Jag fixade till barnen och till mormors glädje. Hon dog långt innan de föddes. tyvärr, men i raggmunken kan vi mötas...  Hon var världsmästare i raggmunk och mycket annat.

Så det här med länkande, på YouTube. En av de föreslagna låtarna var Lady in Black med Uriah Heep En låt jag knappast skulle ha lyssnat på annars, även om jag minns att äldste brorsan lyssnade på dem...

Och vidare till  Freddy Mercury - Living on my own. Världsklass!

Vad är din världsklass?

"I don't have time for no monkey business" - vem fan har det?


#blogg100, dag 19

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar