EQ-painting

EQ-painting

onsdag 11 mars 2015

Tid att mötas

Idag har jag haft en sån där bra dag när jag fått till det och kontaktat flera jag inte hört av mig till på länge.

Tycker att Linkedin är bra där, med att ge anledningar till att höra av sig genom sina "Gratulera..." och andra meddelanden.

Och som en tanke kom ett par kontakter tillbaka, från helt andra håll. Härligt att vara i flödet av mänsklig omtanke och i viljan att mötas och skapa mening tillsammans.

Det är spännande med människor och möten, både analoga (IRL, i verkligheten) och digitala (mejl, sms, Linkedin, Facebook, Instagram, Twitter, ...). Analogt och digitalt, då pratar jag om möten, själva människorna är förhoppningsvis alltid på riktigt.

Bara att veta att jag har goda och spännande möten planerade får tankarna att vindla och kroppen att pirra av glädje.

Nu är det bara torsdagen emellan, sedan är det WebCoast,. Vilka möten vi ska ha där, hela tiden, härliga människor och mycket mening.

Om möten och möteskultur har @JohanLange gjort ett inlägg om möten idag på Linkedin.

Väl mött! som man säger.



#blogg100, dag 11

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar