EQ-painting

EQ-painting

tisdag 14 april 2015

Leva & Fungera-mässan

Idag började Leva & Fungera-mässan på Svenska Mässan i Göteborg.

Här är Hjärnkrafts monter där vi ska sprida information och prata med så många besökare som möjligt.

Det har börjat bra med många besökare under första dagen, vissa som känner till Hjärnkraft sedan innan, andra som får en ny förening att vända sig till.

Själv har jag varit runt flera varv runt det stora mässområdet. Mest kollat in idag, det är två dagar till att hinna med besök i montrar på.



Förutom alla montrar, där föreningar och företag och andra presenterar sig och sin verksamhet, så är det även aktiviteter på flera olika scener.

Idag var jag på MER-gruppens workshop om Mänskliga Rättigheter. Det var bra så jag gick just in och gillade
MER-gruppen på Facebook.

På eftermiddagen lyssnade jag på Stefan di Omnia och hans fantastiska resa efter stroke. Hans Facebook-sida får också mitt gillande, liksom hans enorma tro på att Allt är möjligt! Han själv är verkligen ett levande bevis för det.

Jag har träffat flera och vill skriva mera,
men nu börjar det bli tomt - eller egentligen överfyllt - i huvudet. Får återkomma i morgon.

Det kommer mera...


#blogg100, dag 45

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar