EQ-painting

EQ-painting

fredag 24 april 2015

Resfeber

Hoppsan, där slog den till. Resfebern.

Jag har rest rätt mycket, inte jättemycket jämfört med många, men mycket jämfört med andra.
Jag är inte flygrädd och jag har bra organisationsförmåga.
Jag har allt som jag behöver ha med mig, det allra mesta ligger redan i väskorna.

Men, så börjar pirret i magen.
Och funderingarna. Har jag glömt något?

Var det jag som talade om att styra tankarna igår?
Funkar inte när de går på autopilot.

Kanske går, men är mycket svårare.

Det jag egentligen vill ha sagt nu också är att mina kommande dagars inlägg kanske inte blir postade inom rätt dygn. Vet inte hur det är med uppkoppling och dator eller platta har jag inte med mig.

Reser med Göteborgs Konstnärsklubb så fokuset är annat.
Ska bli så kul.

Nu får jag gå, ska kolla så passet inte har hoppat ur handväskan...

#blogg100, dag


P.S.  Lite bra att jag som ibland skriver flåshurtigt positiva inlägg har skrivit om oönskade känslor och tillstånd två dagar i rad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar