EQ-painting

EQ-painting

tisdag 5 april 2016

De skyddsbehövande - gå på teater!

Idag ringde regiassistent Klara på Folkteatern upp mig för att tacka för att jag var med i referensgruppen till pjäsen De skyddsbehövande.

Jag tackade henne för att jag fick vara med. Det var spännande att få se denna annorlunda pjäs växa fram. Missade första tillfället med textuppläsningen men var med vid en tidig repetition, och så på en repetition veckan före premiären, som var i lördags. Samtal efter vid båda tillfällena, kul att höra både vad de andra som tittat tyckte, liksom regissören och skådespelarnas frågor och kommentarer.

Rekommendera pjäsen vill jag starkt, den lämnar ingen oberörd och ger en upplevelse utöver det vanliga. Grupprabatt till sällskap på sex personer eller fler, även rabatt till ungdom arbetssökande och pensionärer.






#blogg100   Dag 36

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar