EQ-painting

EQ-painting

fredag 15 april 2016

Dödstrött

Dödstrött är inte alls lika bra uttryck som "weary to the bones"

Trött ända in på benen är en så målande beskrivning.
Det är det jag är just nu.

Orkar inte skriva heller så jag lånar en text av Paul Simon, som jag inte visste var av Paul Simon för jag har mest hört den med Willie Nelson. Länkar till bådas versioner på YouTube  nedan.

Many's the time I've been mistaken and many times confusedYes and I've often felt forsaken and certainly misusedOh but I'm alright I'm alright just weary to my bonesStill you don't expect to be bright and bon vivantSo far away from home so far away from home 
Don't know a soul who has not been batteredDon't have a friend who feels at easeI don't know a dream that's not been shattered or driven to its kneesOh but it's alright it's alright for we've lived so well so longStill when I think of the road we're traveling on I wonder what's gone wrongI can't help it I wonder what's gone wrong
And I dreamed I was dying I dreamed that my soul rose unexpectedlyLooking back down at me smiled reassuredlyI dreamed I was flying high up above my eyes could clearly seeThe statue of liberty sailing away to seaAnd I dreamed I was flying
We come on the ship they call the Mayflower come on the ship that sails the moonWe come in the age's most uncertain hours and sing an American tuneOh but it's alright it's alright can't be forever blessedStill tomorrow's gonna be another working day and I'm trying to get some restThat's all I'm trying to get some rest

Det var liksom allt jag hade att säga idag.
God natt.

#blogg100   Dag 46





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar